Ізотермічний кузов
Даний тип кузова призначений для підтримання сталої температури в середині кузова.
Кузов панельного ( блочного) типу . Обшивка сендвіч панелей з обох сторін - металопластик (поліестер). Між стінками залитий ізоляційний матеріал – поліуретан, товщина якого залежить від температурного режиму кузова.
Підлога кузова виготовляється з двох шарів водостійкої фанери ; простір між ними залитий поліуретаном . На верхній шар фанери встановлюється рифлений алюміній із відбортовкою на бокові стіни.
Підлога встановлена на надрамник із стальних профілів, що з'єднуються з лонжеронами . Панелі встановлені в спецпройоми і кутники з нержавіючої сталі зварної конструкції. Щільність та герметичність з'єднань забезпечується клеями та герметиками . Фурнітура задніх двохстворчастих дверей - із нержавіючої сталі.
Конструкція передньої панелі або даху кузова дозволяє встановлення холодильного агрегату. Днище кузова і бризговики оброблені антикорозійним засобом. На автомобіль встановлюється задній захисний пристрій і гумові відбійники.
Освітлення кузова від базового автомобіля.